Untitled Document


در صورت تمایل به ثبت اقامتگاه با حساب کاربری "مالک اقامتگاه"
وارد شوید

ماده 1- موضوع خدمات، اقدام توریست یار به بازاریابی برای رزرو اقامتگاه میزبان‌ها یا رزرو تورهای گردشگری از طریق نمایش و ارائه اقامتگاه و تورهای مسافرتی در سامانه  touristyar.com مطابق قانون تجارت الکترونیک است .
ماده 2- مبلغ کارمزد توریست یار ، در حال حاضر توافقی از کل صورت حساب رزرو است که از خدمات دهندگان دریافت می‌گردد. این مبلغ در صورت نیاز و بر اساس تشخیص توریست یار قابل افزایش یا کاهش یا به‌صورت متغیر خواهد بود که به اطلاع انها می‌رسد. مبلغ کل قابل پرداخت به خدمات دهندگان، شامل مبلغ کل اجاره بها یا خدمات منهای مبلغ کارمزد است. همچنین تا پیش از شروع فرایند درخواست رزرو، توریست یار هیچگونه کارمزدی از کاربران خود دریافت نمی‌کند .
ماده 3- توریست یار هزینه «رزروهای تایید شده» اقامتگاه را از مهمان‌ دریافت و پس از کسر مبلغ کمیسیون و سایر هزینه‌ها، سهم خدمات دهندگان را حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری بعد از تایید رزرو به حساب خدمات دهندگان واریز می‌کند.
مبلغ واریز شده به حساب ۲۴ ساعت بعد از ورود مهمان یا رزرو کننده تور به شماره حساب اعلامی میزبان‌ و 24 ساعت بعد از اتمام تور به آژانس های مسافرتی و تورلیدرها واریز می‌شود.
لازم به ذکر است که در صورتی که مشکلاتی مثل عدم تطابق شماره حساب، مشکلات زیر ساختی یا غیره اتفاق بیفتد، واریز به حساب بانکی حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری بعد از رفع مشکل واریز می‌شود
ماده 4- تغییرات در کمیسیون، هزینه‌ها و جریمه‌ها، به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد و اعمال تغییرات، به منزله پذیرش شرایط جدید توسط کاربران است و در حکم قرارداد همکاری است که خود به خود با ادامه روند رزرو مورد توافق طرفین قرار گرفته‌است و نیاز به تشریفات امضا و ابلاغ جداگانه‌ای برای لازم الاجرا بودن ندارد. همچنین در صورت اطلاع رسانی از سوی کاربران در رابطه با عدم پذیرش آن در مهلت مقرر، توریست یار می‌تواند علاوه بر تسویه حساب تا تاریخ مقرر، دسترسی وی به حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد .
ماده 5- پرداخت‌های توریست یار به خدمات دهندگان از طریق سامانه پایا به شماره شبای حساب بانکی اعلام شده توسط انها در حساب کاربری خود، انجام خواهد شد. خدمات دهندگان با ثبت اطلاعات حساب بانکی خود در حساب کاربری خود، انتساب شماره شبای مذکور به خود را تصدیق می‌‌کند. در غیر این صورت، توریست یار مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. اسناد واریزی به حساب بانکی اعلام شده در حساب کاربری به منزله تسویه حساب توریست یار با خدمات دهندگان خواهد بود. بدیهی است در صورت عدم ارائه اطلاعات حساب بانکی یا هرگونه مغایرت آن، کلیه مسئولیت‌ها شامل تاخیر یا عدم واریز وجه، بر عهده خودشان خواهد بود .
ماده 6- درصورت هرگونه تغییر در اطلاعات حساب بانکی خدمات دهندگان، این موضوع باید در حساب کاربریشان و توسط خود انها به‌روزرسانی شده یا کتباً به ایمیل (ادرس ایمیل توریست یار)اطلاع داده شود. درصورت عدم اطلاع رسانی از تغییر اطلاعات حساب بانکی از طرف خدمات دهندگان، توریست یار هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت .
ماده 7- در صورت وجود هرگونه مغایرت اعم از تصاویر یا امکانات اعلام شده توسط خدمات دهندگان ، مسئولیت آن برعهده توریست یار نمی باشد و خدمات دهندگان باید پاسخگو باشند.

ماده 8- فورس ماژور: به هنگام بروز حوادث فورس ماژور (غیر مترقبه) و سایر عوامل خارج از اختیار از قبیل (و نه محدود به) جنگ، اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، زلزله، سیل، اثرات موضعی خورشید بر روی ماهواره‌ها، اشكالات ناشی از ماهواره‌ها، محدودیت صادرات و واردات، محدودیت تبادل ارزی با خارج، وضع قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های دولتی و مانند این‌ها تا زمانی كه وضعیت فوق‌العاده و تبعات آن برطرف نشده باشد به گونه‌ای كه انجام تعهدات و خدمات را با اشكال مواجه كند، مسئولیتی متوجه توریست یار نخواهد بود .